سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقای کربلا
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش ایران از نیروهای قوی منطقه است و هر تهدیدی علیه کشور را در نطفه خفه می کند.    امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم تجدید میثاق فرماندهان ارتش در حرم مطهر امام خمینی (ره) افزود: دشمن قدرت و اقتدار ارتش و نیروهای مسلح را در دوران دفاع مقدس و رزمایش ها دیده است .وی همچنین با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: 29 فروردین، روزی است که با تصمیم شجاعانه و تدبیر تاریخی مردی از جنس پیامبران روز ارتش شکل گرفت .
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به حوادث و اشخاصی که می خواستند ارتش را در ابتدای انقلاب منحل کنند گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موازنه قدرت در خاورمیانه دچار چالش شد و استکبار یک گنجینه با ارزش را از لحاظ اقتصادی و نظامی از دست داد.
وی افزود: برخی از صاحبنظران و تحلیلگران در آن زمان به این نتیجه رسیدند که آمریکا و استکبار در آن شرایط برای تامین منافع نامشروع خود به حمله نظامی روی نخواهد آورد.
پوردستان گفت: صاحبنظران در آن زمان در تحلیل خود پیش بینی کردند در داخل کشور ظرفیت هایی وجود دارد که با استفاده از آن می توان کشور را به حالت قبل برگرداند.
وی با بیان اینکه خواص بی بصیرت، دشمنان آگاه و برخی عوام در آن زمان خواستار انحلال ارتش بودند افزود: خواص بی بصیرت خواستار انحلال ارتش به دلیل بی اعتمادی به آن بودند و دشمنان آگاه نیز با اطلاع از قابلیت ها و تواناییهای ارتش خواستار منحل شدن آن بودند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش، 29 بهمن را نمادی از شجاعت، تدبیر و عمق دوراندیشی امام دانست و گفت: در آن زمان امام راحل در برابر همه مخالفت ها گفتند که باید ارتش بماند و مردم نیز باید از آن حمایت کنند.
وی با بیان اینکه تصمیم تاریخی امام (ره) ثمرات و برکات فراوانی داشت یادآور شد: نخستین برکت این تصمیم، پیوند ارتش به اقیانوس بیکران مردم بود و ارتشی که زمانی ماموریتش محافظت از تاج و تخت پادشاهی بود، امام آنرا از رژیم ستمشاهی گرفت و به دریای بیکران مردمی پیوند زد.
امیر پوردستان تصریح کرد: دومین ثمره تصمیم تاریخی امام، فرماندهی ارتش در دستان با کفایت ولی امر مسلمین بود.
وی اضافه کرد: در قاموس ارتشی که ارتش امام زمان (عج) است، شکست معنا ندارد و عزت، هویت و شخصیت ارتش امروز به دلیل آن است که از طاغوت کنده و در خدمت مردم قرار گرفته است.


[ سه شنبه 90/1/30 ] [ 10:1 صبح ] [ رضا یوسفی ]
.: Weblog Themes By MihanSkin :.

درباره وبلاگ

امکانات وب