سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقای کربلا
 

مشاور و رییس دفتر رییس جمهور 22 بهمن را روز نمایش انسجام اجتماعی، وحدت ملی و اثبات کارآمدی نظام دانست و گفت: برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، نظام و ولایت فقیه کاری بالاتر از نمایش رضایت قلبی و شادمانی مردم از نظام در سالروز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود ندارد.
مهندس اسفندیار رحیم مشایی قبل از ظهر امروز (دوشنبه )در جمع مدیران روابط عمومی وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی اظهار داشت: افزایش انگیزه و اشتیاق مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن بایستی در محور اقدامات و تلاش های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کشور قرار بگیرد.
وی با تاکید بر اهمیت شکوه و عظمت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: جشن روز 22 بهمن در حقیقت، ارج نهادن به تلاش هایی است که منجر به شکل‌گیری این روز بزرگ شده و از این‌رو باید به بهترین شکل ممکن به کسانی که در این مسیر زحمت کشیدند، ادای دین شود.مشاور و رییس دفتر رییس جمهور با تاکید بر اینکه 22 بهمن متعلق به همه کسانی است که در مسیر تحقق عدالت تلاش می‌کنند، اظهار داشت: بزرگداشت دهه فجر موجب تقویت انسجام اجتماعی و وحدت ملی بوده و اثبات کارآمدی نظام را به دنبال دارد و بیشترین بهره از مناسبت 22 بهمن زمانی حاصل می‌شود که بتوانیم، محور اصلی تبلیغات را روی این موضوعات متمرکز کنیم.
مهندس مشایی راهپیمایی 22 بهمن را در تقویت هر چه بیشتر امنیت ملی کشور مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این روز ضامن دوام و بقاء نظام است چرا که عده زیادی در دنیا این روز را زیرذربین خود دارند و رصد می‌کنند و چه بسا اقدامات خود را در نحوه مواجه با ایران بر آن مبنا تنظیم می‌کنند.
مشاور و رییس دفتر رییس جمهور ادامه داد : مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن در حقیقت بر تداوم مسیر طی شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید می کنند، البته این موضوع به معنای قبول اشتباهات نیست، بلکه مردم خواهان اصلاح خطاها در ادامه این مسیر هستند.
مشاور و رییس دفتر رییس جمهور ایجاد انگیزه برای افزایش کیفیت و کمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مورد تاکید قرار داد و گفت: حضور باشکوه مردم در روز 22 بهمن باعث شده تا دشمنان نتوانند علیه نظام به طمع‌ورزی بیفتند و امروز هم کیفیت راهپیمایی 22 بهمن می تواند تعیین کننده بسیاری از مواضع سیاسی کشورمان در عرصه جهانی باشد.
وی با اشاره به اهمیت شادمانی و طراوت مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان با تبیلغات گوناگون تلاش می‌کنند، پیام راهپیمایی 22 بهمن را مخفی کرده و حضور مردم را کم‌رنگ جلوه دهند، از اینرو ضرورت دارد در مقابل این گونه اقدامات خصمانه دشمنان، این واقعیت را به جهانیان نشان دهیم که مردم از سر شادمانی و به دلیل خشنودی از انقلاب و نظام در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند.
مشاور و رییس دفتر رییس جمهور راهپیمایی 22 بهمن را فرصتی برای نمایش جلال ، شکوه و بزرگی جمهوری اسلامی ایران خواند و اظهار داشت : چندین سال است که دوره جلال و بزرگی جمهوری اسلامی را آغاز کرده‌ایم اما برای نمایش جمال نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران به تناسب ظرفیت ها کار زیادی انجام نشده است، لذا باید از همه امکانات برای نمایش هر چه بهتر زیبایی، شادی و طراوت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان روزی که نماد ارزیابی مردم از عملکرد نظام است، استفاده کرد.
مهندس رحیم مشایی بر نماد سازی در برگزاری مراسم دهه فجر و 22 بهمن تاکید کرده و ادامه داد : نماد، یک مفهوم واحد را در یک لحظه به ذهن یک جمع القاء می کند و مفاهیم را ماندگار کرده و ضامن بقای آنهاست لذا ما باید برای مفاهیمی که در راهپیمایی 22 بهمن گرامی داشته می شوند نماد سازی کنیم تا ماندگار شوند و در این زمینه نباید از ظرفیت پرچم جمهوری اسلامی غافل شد، چرا که پرچم ایران، آسمانی است.
مشاور و رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد : روز 22 بهمن نباید صرفا یک روز سیاسی باشد که در آن یکسری شعارهایی مطرح شده و تمام شود، بلکه باید این روز به یک جشن و شادمانی ملی تبدیل شود و اگر بتوان شادمانی مردم را از این روز نشان داد، این موضوع بزرگترین شعار و پیام آن خواهد بود.
مهندس رحیم مشایی گفت: اگر گزارش کاری در این ایام به مردم ارایه می‌شود باید در آن از روش هایی استفاده کرد که آن را در اذهان مردم ماندگار کند.
مشاور و رییس دفتر رییس جمهور در پایان این مراسم احکام محمد حسن صالحی مرام به عنوان قائم مقام رییس شورای اطلاع رسانی دولت و سید ضیاءالدین نورالدینی ، دبیر این شورا را به آنان اعطا کرد.

 


[ سه شنبه 89/10/28 ] [ 8:59 صبح ] [ رضا یوسفی ]
.: Weblog Themes By MihanSkin :.

درباره وبلاگ

امکانات وب